Service- garantieaanvraag voor een Gardena artikel

Meld uw Gardena-product aan via de service-website. Gardena neemt uw aanvraag in behandeling.

Aanmelden van een reparatie- en garantieaanvraag kan direct via:

https://www.gardena.com/be-nl/ondersteuning/herstel-service/

Voor vragen over een reeds ingediende reparatie kun je contact opnemen met Sertec 360:

Telefoon: +32-78485160

Gardena.be.nl@sertec360.com

Service- garantieaanvraag voor een Gardena artikel

Meld uw Gardena-product aan via de service-website. Gardena neemt uw aanvraag in behandeling.

Aanmelden van een reparatie- en garantieaanvraag kan direct via:

https://www.gardena.com/nl/ondersteuning/reparatie-service/

Kan ook telefonisch of per e-mail aangemeld worden via:

Telefoon: 036 521 00 99

E-mail: gardena.nl@sertec360.com

Service- oder Garantieanfragefür einen GARDENA-Artikel

Registrieren Sie Ihr Gardena Produkt über die Service-Website. Gardena wird Ihren Antrag bearbeiten.

Deine direkte Verbindung zu GARDENA

Lieferschein für Reparatureinsendungen innerhalb Deutschlands:

Bitte verwende zur Einsendung Deines Gerätes diesen GARDENA

Serviceauftrag: https://www.gardena.com/de/service/reparatur-service/

Kontakt:

Telefon: (07 31) 4 90-123 Montag - Freitag, 8.00 - 18.00 Uhr

Service- ou demande de garantie pour un article de GARDENA ?

Enregistrez votre produit Gardena via le site Web du service. Gardena traitera votre demande.

Vous pouvez enregistrer une demande de réparation et de garantie directement via :

https://www.gardena.com/be-fr/service/service-de-reparation/

Pour toute question concernant une réparation envoyée, veuillez contacter Sertec 360 :

Téléphone : +32-78485160

Email: gardena.be.fr@sertec360.com

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking