Administratief medewerker - RVC holding

Administratief medewerker 

  1. Je organiseert en werkt mee aan de administratie van het bedrijf: opvolging van alle sociaal-administratieve verplichtingen, beantwoorden van vragen van medewerkers, ...
  2. Je werkt rechtstreeks onder de verantwoordelijke en ondersteunt hem/haar in de administratieve taken
  3. Je schrijft vacatures uit, doet vervolgens de selectie en nodigt de toekomstige collega's uit voor een sollicitatiegesprek
  4. Je verzorgt de prestatiestaten van de interimmedewerkers en staat in nauw contact met het interimbureau
  5. Meedenken en het verder uitwerken van het administratieve en personeelsbeleid
  6. Initiatief en creativiteit worden zeer geapprecieerd
  7. Bij uitbreiding kan je ook ondersteuning geven aan de boekhoudafdeling

Profiel

  1. Je bent een teamplayer en je werkt nauwgezet en precies.
  2. Je beschikt over zeer goede administratieve en organisatorische competenties (nauwkeurig, gestructureerd, pro-actief, efficiënt en resultaatgericht)
  3. Je kan vlot overweg met Office en jobgerelateerde software.
  4. Stressbestendig, betrouwbaar en nauwkeurig zijn adjectieven die jou typeren.
  5. Kennis van Duits en/of Frans is een pluspunt
  6. Je hebt al een eerste relevante werkervaring
  7. Je werkt je snel in en houdt van diversiteit in je takenpakket.

Jobgerelateerde competenties

  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Administratieve dossiers samenstellen
  • Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
  • Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Telefonische oproepen aannemen
  • Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
  • Een boodschap noteren
  • Kopieerwerk verrichten

Persoonsgebonden competenties

  • Contactvaardig zijn
  • Resultaatgerichtheid
  • Regels en afspraken nakomen
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Plannen (= ordenen)
  • Zelfstandig werken
  • Samenwerken als hecht team
  • Leervermogen hebben
  • Klantgerichtheid
  • Omgaan met stress
  • Creatief denken (Inventiviteit)

Aanbod

  1. Aangename werksfeer in een groeiende onderneming
  2. Een afwisselend takenpakket met steeds nieuwe uitdagingen
  3. Voltijds dagwerk en enige flexibiliteit naar het presteren van uren wordt geapprecieerd.

Plaats tewerkstelling

ITEK  hoofdkantoor

Industrieweg 3 3950 KAULILLE

Waar en hoe solliciteren?

Via e-mail: vacatures@itek.be

Medewerker Personeelszaken - RVC holding

Medewerker Personeelszaken

  1. Je organiseert en werkt mee aan de loon- en personeelsadministratie van ongeveer 200 werknemers: uitvoering van de loonberekening, opvolging van alle sociaal-administratieve verplichtingen, beantwoorden van vragen rond arbeidsvoorwaarden.
  2. Je werkt rechtstreeks onder de personeelsverantwoordelijke en ondersteunt hem in de administratieve taken.
  3. Je schrijft nieuwe vacatures uit, doet vervolgens de selectie en nodigt de toekomstige collega's uit voor een sollicitatiegesprek.
  4. Je verzorgt de prestatiestaten van de interimmedewerkers en staat in nauw contact met het interimbureau.
  5. Meedenken en het verder uitwerken van het personeelsbeleid.
  6. Initiatief en creativiteit worden zeer geapprecieerd.
  7. Je zal ook ondersteuning met boekhoudkundige taken.

Profiel

  1. Je bent een teamplayer en je werkt nauwgezet en precies.
  2. Je beschikt over zeer goede administratieve en organisatorische competenties (nauwkeurig, gestructureerd, pro-actief, efficiënt en resultaatgericht)
  3. Je kan vlot overweg met Office en jobgerelateerde software.
  4. Stressbestendig, betrouwbaar en nauwkeurig zijn adjectieven die jou typeren.
  5. Kennis van Duits en/of Frans is een pluspunt
  6. Je hebt al een eerste relevante werkervaring
  7. Je werkt je snel in en houdt van diversiteit in je takenpakket.

Jobgerelateerde competenties

  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
  • De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie

Persoonsgebonden competenties

  • Resultaatgerichtheid
  • Leervermogen hebben
  • Omgaan met stress
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Zelfstandig werken
  • Creatief denken (Inventiviteit)
  • Regels en afspraken nakomen
  • Contactvaardig zijn
  • Plannen (= ordenen)
  • Samenwerken als hecht team
  • Klantgerichtheid

Aanbod

  1. Aangename werksfeer in een groeiende onderneming
  2. Een afwisselend takenpakket met steeds nieuwe uitdagingen
  3. Voltijds dagwerk en enige flexibiliteit naar het presteren van uren wordt geapprecieerd.

Plaats tewerkstelling

ITEK  hoofdkantoor

Industrieweg 3 3950 KAULILLE

Waar en hoe solliciteren?

Via e-mail: vacatures@itek.be

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking

Om jouw bezoek aan onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten we cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) in. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou verzamelen en jouw internetgedrag binnen (en mogelijk ook buiten) onze website volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen content of advertenties aan jouw interesses en profiel aan. Daarnaast is het dankzij cookies mogelijk informatie te delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.